VAS Mācību pārvaldības sistēma

Notiek datu ielāde... Lūdzu, uzgaidiet...

Lūdzu, ievadiet vismaz trīs burtus, un tiks veikta dinamiskā darbinieku meklēšana.
Efektīva komunikācija ar klientu-pamatprincipi/ standarti/ vadlīnijas
Atgriezties uz katalogu

Mācību kursa programma:

Pamatdarbība

Mācību kursa modulis:

Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē

Mācību kursa mērķis

Pilnveidot dalībnieku zināšanas par efektīvu komunikāciju darbā ar klientiem. Klientu apkalpošanas standarta/vadlīniju nozīmi efektīvā klientu apkalpošanā.

Mērķauditorija

Tiem, kas strādā ar  klientiem.

Priekšnosacījumi

Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.

Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.

Tēmas

  • Klientu tiesības un klienta konsultanta tiesības. Laba klientu servisa nosacījumi.
  • Efektīvas komunikācijas priekšnoteikumi.
  • Klientu apkalpošanas standarts/vadlīnijas kā svarīgs instruments gan efektīvam un  uz klientu orientētam darbam, gan skaidrām un saprotamām robežām klientam un  klientu konsultantam.
  • Labās prakses piemēru un ideju apkopošana - kam noteikti būtu jābūt klientu apkalpošanas standartā/vadlīnijās (praktiskā darbnīca).

Dalībnieku ieguvumi

  • Papildinātas zināšanas un izpratne par efektīvu komunikāciju darbā ar klientiem.
  • Skaidrs priekšstats par standartu/vadlīniju esamības/neesamības nozīmi  klientu apkalpošanā.

Ilgums

6 akadēmiskās stundas

Cena

65.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

Grupas

G4585: [P-G-152] Efektīva komunikācija ar klientu-pamatprincipi/ standarti/ vadlīnijas

Datums Laiks Pasniedzēji Adrese
29.10.2024 09:00 - 14:00 Evija Ūpe Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050 , telpa Attālinātās mācības

Evija Ūpe

Vairāk nekā 15 gadu praktiskā pieredze vadītājas darbā ar specializāciju organizāciju psiholoģijā. Paralēli vadītājas darbam, savienojot teoriju ar praksi, 10 gadus pasniedz interaktīvus kursus par cilvēkresursu vadības attīstības jautājumiem, personības efektivitātes psiholoģiju, konfliktu, stresa un izdegšanas vadīšanu, komunikāciju un izcilu klientu apkalpošanu, emocionālo inteliģenci, stresa menedžmentu un saskarsmes psiholoģiju. Mācībās piedalījušies vairāk kā 1500 dalībnieku, saņemts augsts mācību dalībnieku novērtējums un atsauksmes.

 

Darba pieredze

Pieredze mācību kursu pasniegšanā:

  • Valsts administrācijas skolas pasniedzēja;
  • Liepājas Universitātes viespasniedzēja;
  • Biznesa vadības koledžas pasniedzēja un programmas „Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība” direktore;
  • organizāciju un vadītāju attīstības konsultante un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mācību vadīšanā dažādu līmeņu darbiniekiem valsts un privātā sektora iestādēs un organizācijās.

 

Izglītība
  • Bakalaura grāds psiholoģijā;
  • Maģistra grāds izglītības zinātņu vadībā.

Dace Abizāre

Mācību koordinatore
Mobilais tālrunis: (+371) 29460075
Adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050

Atsauksmes

Šobrīd vēl nav iesniegtas nevienas atsauksmes par mācību pasākumu