VAS Mācību pārvaldības sistēma

Notiek datu ielāde... Lūdzu, uzgaidiet...

Lūdzu, ievadiet vismaz trīs burtus, un tiks veikta dinamiskā darbinieku meklēšana.
Darbs ar sarežģītiem klientiem, konfliktu risināšana ar klientiem un emociju vadība darbā ar klientiem
Atgriezties uz katalogu

Mācību kursa programma:

Pamatdarbība

Mācību kursa modulis:

Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē

Mācību kursa mērķis

Pilnveidot  dalībnieku zināšanas par efektīvu komunikāciju darbā ar “grūtajiem” klientiem un emociju vadību konflikta laikā un pēc konflikta ar klientu.

Mērķauditorija

Tiem, kas strādā klientiem.

Priekšnosacījumi

Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.

Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.

Tēmas

  • Darba specifika ar “grūtajiem” klientiem. Tai skaitā - strādājot attālināti.
  • “Grūto “klientu vajadzības.
  • Konfliktu risināšanas pamatprincipi, veidi un iespējas darbā ar klientiem.
  • Algoritms darbam ar “grūto” klientu.
  • Klienta konsultanta emociju vadība darbā ar “grūto” klientu.
  • Emociju pašregulācija pēc  darba ar “grūto” klientu.
  • Kā es varu palīdzēt sev stresa un izdegšanas situācijās?

Dalībnieku ieguvumi

  • Papildinātas zināšanas un izpratne par efektīvu komunikāciju darbā ar “grūtajiem” klientiem.
  • Ir gūts priekšstats par emociju vadību konfliktsituācijas laikā un pēc konflikta ar klientu.

Ilgums

6 akadēmiskās stundas

Cena

65.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

Grupas

G4586: [P-G-153] Darbs ar sarežģītiem klientiem, konfliktu risināšana ar klientiem un emociju vadība darbā ar klientiem

Datums Laiks Pasniedzēji Adrese
30.10.2024 09:00 - 14:00 Evija Ūpe Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050 , telpa Attālinātās mācības

Evija Ūpe

Vairāk nekā 15 gadu praktiskā pieredze vadītājas darbā ar specializāciju organizāciju psiholoģijā. Paralēli vadītājas darbam, savienojot teoriju ar praksi, 10 gadus pasniedz interaktīvus kursus par cilvēkresursu vadības attīstības jautājumiem, personības efektivitātes psiholoģiju, konfliktu, stresa un izdegšanas vadīšanu, komunikāciju un izcilu klientu apkalpošanu, emocionālo inteliģenci, stresa menedžmentu un saskarsmes psiholoģiju. Mācībās piedalījušies vairāk kā 1500 dalībnieku, saņemts augsts mācību dalībnieku novērtējums un atsauksmes.

 

Darba pieredze

Pieredze mācību kursu pasniegšanā:

  • Valsts administrācijas skolas pasniedzēja;
  • Liepājas Universitātes viespasniedzēja;
  • Biznesa vadības koledžas pasniedzēja un programmas „Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība” direktore;
  • organizāciju un vadītāju attīstības konsultante un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mācību vadīšanā dažādu līmeņu darbiniekiem valsts un privātā sektora iestādēs un organizācijās.

 

Izglītība
  • Bakalaura grāds psiholoģijā;
  • Maģistra grāds izglītības zinātņu vadībā.

Dace Abizāre

Mācību koordinatore
Mobilais tālrunis: (+371) 29460075
Adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050

Atsauksmes

Šobrīd vēl nav iesniegtas nevienas atsauksmes par mācību pasākumu