Mācību kursa programma:
PamatdarbībaMācību kursa modulis:
Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldēMācību kursa mērķis
Katram, kurš ikdiena strādā ar klientiem ik palaikam nākas sastapties ar “grūto” klientu, kas var būt īsts izaicinājums pat “rūdītam” profesionālim.
Seminārā iegūtā informācija palīdzēs veiksmīgāk izprast “grūtā” klienta vajadzības un emocijas. Tāpat semināra dalībnieki uzzinās tehnikas, kā strādāt ar “grūtajiem” klientiem. Daudzi zina, ka darbā ar “grūto” klientu svarīga ir spēja vadīt emocijas tieši klienta apkalpošanas laikā, tomēr tas prasa lielu iekšēju resursu. Kā apkalpot grūto“ klientu” , kā vadīt emocijas un pēc tam sevi līdzsvarot? Šie un citi jautājumi tiks izskatīti seminārā “Darbs ar sarežģītiem klientiem. Emociju vadība.”
Mērķauditorija
Jebkurš, kuram ikdienā ir jāstrādā ar iekšējo un ārējo klientu.
Priekšnosacījumi
Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.
Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.
Tēmas
- Darba specifika ar «grūtajiem» klientiem. Tai skaitā - strādājot attālināti.
- “Grūto “klientu vajadzības.
- Konfliktu risināšanas pamatprincipi, veidi un iespējas darbā ar klientiem.
- Algoritms darbam ar “grūto” klientu.
- Klienta konsultanta emociju vadība darbā ar “grūto” klientu.
- Emociju pašregulācija pēc darba ar “grūto” klientu.
Dalībnieku ieguvumi
- Izpratne par sarunu vadīšanas tehnikām darbā ar “grūto” klientu.
- Pilnveidotas zināšanas un prasmes “grūto” klientu apkalpošanā.
- Izpratne par emociju vadības un atreaģēšanas nozīmi darbā ar klientiem, tai skaitā – “grūtajiem” klientiem.
Ilgums
Cena

Evija Ūpe
Vairāk nekā 15 gadu praktiskā pieredze vadītājas darbā ar specializāciju organizāciju psiholoģijā. Paralēli vadītājas darbam, savienojot teoriju ar praksi, 10 gadus pasniedz interaktīvus kursus par cilvēkresursu vadības attīstības jautājumiem, personības efektivitātes psiholoģiju, konfliktu, stresa un izdegšanas vadīšanu, komunikāciju un izcilu klientu apkalpošanu, emocionālo inteliģenci, stresa menedžmentu un saskarsmes psiholoģiju. Mācībās piedalījušies vairāk kā 1500 dalībnieku, saņemts augsts mācību dalībnieku novērtējums un atsauksmes.
Darba pieredze
Pieredze mācību kursu pasniegšanā:
- Valsts administrācijas skolas pasniedzēja;
- Liepājas Universitātes viespasniedzēja;
- Biznesa vadības koledžas pasniedzēja un programmas „Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība” direktore;
- organizāciju un vadītāju attīstības konsultante un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mācību vadīšanā dažādu līmeņu darbiniekiem valsts un privātā sektora iestādēs un organizācijās.
Izglītība
- Bakalaura grāds psiholoģijā;
- Maģistra grāds izglītības zinātņu vadībā.
