VAS Mācību pārvaldības sistēma

Notiek datu ielāde... Lūdzu, uzgaidiet...

Lūdzu, ievadiet vismaz trīs burtus, un tiks veikta dinamiskā darbinieku meklēšana.
Komunikācija ar klientiem. Konfliktu risināšana ar klientu
Atgriezties uz katalogu

Mācību kursa programma:

Pamatdarbība

Mācību kursa modulis:

Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē

Mācību kursa mērķis

Katram, kurš ikdiena strādā ar klientiem  ik palaikam nākas sastapties ar  situācijām, kurās komunikācija ar klientu īsti nevedas. Tas gan vienai, gan otrai pusei rada spriedzi un nereti šādas situācijas  noslēdzas ar konfliktu.

Seminārā iegūtās zināšanas palīdzēs veiksmīgāk izprast būtiskākos iemeslus, kas traucē efektīvai komunikācijai ar klientu, kā arī – kā veiksmīgi pielietot sarunu vadīšanas tehnikas, lai uzlabotu un veiksmīgi vadītu attiecības ar klientu.  Tāpat semināra dalībnieki uzzinās  konflikta risināšanas pamatprincipus un  veidus. Daudzi zina, ka  darbā ar  klientu svarīga ir  spēja vadīt emocijas, īpaši konfliktsituācijās.  Tomēr  tas prasa lielu iekšēju resursu. Kā vadīt emocijas un pēc tam sevi līdzsvarot? Šie un citi jautājumi tiks izskatīti seminārā “Komunikācija ar klientiem. Konfliktu risināšana ar klientu.”

Kursa mērķis ir komunikācijas, konfliktu risināšanas un klientu apkalpošanas prasmju uzlabošana.

Mērķauditorija

Jebkurš, kuram ikdienā ir  jāstrādā  ar  iekšējo un ārējo klientu.

Priekšnosacījumi

Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.

Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.

Tēmas

  • Efektīva komunikācija darbā ar klientiem – svarīgākie aspekti.
  • Sarunas vadīšanas ( ar klientu ) tehnikas un praktisks šo tehniku pielietojums.
  • Konfliktu risināšanas pamatprincipi, veidi un iespējas darbā ar klientiem.
  • Klienta konsultanta emociju vadība konflikta laikā un pēc konflikta.

Dalībnieku ieguvumi

  • Padziļināta izpratne par efektīvu komunikāciju darbā ar klientiem.
  • Izpratne par sarunu vadīšanas tehnikām darbā ar  klientu un šo tehniku praktisks pielietojums.
  • Pilnveidotas zināšanas un prasmes  konfliktsituāciju  risināšanā.
  • Izpratne par emociju vadības un atreaģēšanas nozīmi darbā ar klientiem konflikta laikā un pēc konflikta.

Ilgums

8 akadēmiskās stundas

Cena

109.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

Evija Ūpe

Vairāk nekā 15 gadu praktiskā pieredze vadītājas darbā ar specializāciju organizāciju psiholoģijā. Paralēli vadītājas darbam, savienojot teoriju ar praksi, 10 gadus pasniedz interaktīvus kursus par cilvēkresursu vadības attīstības jautājumiem, personības efektivitātes psiholoģiju, konfliktu, stresa un izdegšanas vadīšanu, komunikāciju un izcilu klientu apkalpošanu, emocionālo inteliģenci, stresa menedžmentu un saskarsmes psiholoģiju. Mācībās piedalījušies vairāk kā 1500 dalībnieku, saņemts augsts mācību dalībnieku novērtējums un atsauksmes.

 

Darba pieredze

Pieredze mācību kursu pasniegšanā:

  • Valsts administrācijas skolas pasniedzēja;
  • Liepājas Universitātes viespasniedzēja;
  • Biznesa vadības koledžas pasniedzēja un programmas „Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība” direktore;
  • organizāciju un vadītāju attīstības konsultante un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mācību vadīšanā dažādu līmeņu darbiniekiem valsts un privātā sektora iestādēs un organizācijās.

 

Izglītība
  • Bakalaura grāds psiholoģijā;
  • Maģistra grāds izglītības zinātņu vadībā.

Dace Abizāre

Mācību koordinatore
Mobilais tālrunis: (+371) 29460075
Adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050

Atsauksmes

Šobrīd vēl nav iesniegtas nevienas atsauksmes par mācību pasākumu