Mācību kursa programma:
PamatdarbībaMācību kursa modulis:
Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldēMācību kursa mērķis
Katram, kurš ikdiena strādā ar klientiem ik palaikam nākas sastapties ar situācijām, kurās komunikācija ar klientu īsti nevedas. Tas gan vienai, gan otrai pusei rada spriedzi un nereti šādas situācijas noslēdzas ar konfliktu.
Seminārā iegūtās zināšanas palīdzēs veiksmīgāk izprast būtiskākos iemeslus, kas traucē efektīvai komunikācijai ar klientu, kā arī – kā veiksmīgi pielietot sarunu vadīšanas tehnikas, lai uzlabotu un veiksmīgi vadītu attiecības ar klientu. Tāpat semināra dalībnieki uzzinās konflikta risināšanas pamatprincipus un veidus. Daudzi zina, ka darbā ar klientu svarīga ir spēja vadīt emocijas, īpaši konfliktsituācijās. Tomēr tas prasa lielu iekšēju resursu. Kā vadīt emocijas un pēc tam sevi līdzsvarot? Šie un citi jautājumi tiks izskatīti seminārā “Komunikācija ar klientiem. Konfliktu risināšana ar klientu.”
Kursa mērķis ir komunikācijas, konfliktu risināšanas un klientu apkalpošanas prasmju uzlabošana.
Mērķauditorija
Jebkurš, kuram ikdienā ir jāstrādā ar iekšējo un ārējo klientu.
Priekšnosacījumi
Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.
Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.
Tēmas
- Efektīva komunikācija darbā ar klientiem – svarīgākie aspekti.
- Sarunas vadīšanas ( ar klientu ) tehnikas un praktisks šo tehniku pielietojums.
- Konfliktu risināšanas pamatprincipi, veidi un iespējas darbā ar klientiem.
- Klienta konsultanta emociju vadība konflikta laikā un pēc konflikta.
Dalībnieku ieguvumi
- Padziļināta izpratne par efektīvu komunikāciju darbā ar klientiem.
- Izpratne par sarunu vadīšanas tehnikām darbā ar klientu un šo tehniku praktisks pielietojums.
- Pilnveidotas zināšanas un prasmes konfliktsituāciju risināšanā.
- Izpratne par emociju vadības un atreaģēšanas nozīmi darbā ar klientiem konflikta laikā un pēc konflikta.
Ilgums
Cena

Evija Ūpe
Vairāk nekā 15 gadu praktiskā pieredze vadītājas darbā ar specializāciju organizāciju psiholoģijā. Paralēli vadītājas darbam, savienojot teoriju ar praksi, 10 gadus pasniedz interaktīvus kursus par cilvēkresursu vadības attīstības jautājumiem, personības efektivitātes psiholoģiju, konfliktu, stresa un izdegšanas vadīšanu, komunikāciju un izcilu klientu apkalpošanu, emocionālo inteliģenci, stresa menedžmentu un saskarsmes psiholoģiju. Mācībās piedalījušies vairāk kā 1500 dalībnieku, saņemts augsts mācību dalībnieku novērtējums un atsauksmes.
Darba pieredze
Pieredze mācību kursu pasniegšanā:
- Valsts administrācijas skolas pasniedzēja;
- Liepājas Universitātes viespasniedzēja;
- Biznesa vadības koledžas pasniedzēja un programmas „Personāla psiholoģija un cilvēkresursu vadība” direktore;
- organizāciju un vadītāju attīstības konsultante un trenere ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mācību vadīšanā dažādu līmeņu darbiniekiem valsts un privātā sektora iestādēs un organizācijās.
Izglītība
- Bakalaura grāds psiholoģijā;
- Maģistra grāds izglītības zinātņu vadībā.
