Mācību kursa programma:
Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda projekta Nr.2.3.2.2.i.0/1/23/I/VARAM/001 “Publiskās pārvaldes digitālā akadēmija”Mācību kursa modulis:
Tematiskās_mācībasMācību kursa mērķis
Pilnveidot digitālās koprades prasmes, akcentējot strukturētu sadarbību, dalībnieku iesaistes vadību un dažādu sadarbības veidņu pielietošanu Miro un/vai MS Whiteboard vidē.
Atbilstība publiskās pārvaldes digitālprasmju un kompetenču ietvaram:
2.3 Digitālā koprade - III.līmenis
Atbilstība DigComp 2.2 kompetencēm:
2.4. Sadarbošanās, izmantojot digitālās tehnoloģijas – 6.līmenis
5.2. Vajadzību un tehnoloģisko risinājumu identificēšana– 6.līmenis
8 akadēmiskās stundas (2 nodarbības).
Mērķauditorija
Valsts un pašvaldību iestāžu darbinieki ar pamatzināšanām Miro un/vai MS Whiteboard, kuri aktīvi iesaistās projektu grupās, darba grupās vai semināru vadībā.
Valsts tiešās pārvaldes un neatkarīgās iestādes, kā arī pašvaldību administrācijas, iestādes un aģentūras.
Priekšnosacījumi
Spēja patstāvīgi darboties Miro un/vai MS Whiteboard vidē (izveidot dēli, strādāt ar objektiem, sadarboties ar citiem dalībniekiem).
- Dators,
- Interneta pieslēgums,
- Mikrofons un kamera,
- Interneta pārlūks.
-
Miro konts (bezmaksas vai iestādes maksas konts).
MS Whiteboard pieeja (Microsoft 365 darba konts).
Tēmas
Strukturētu koprades sesiju dizains
- sadarbības struktūru piemēri
Metodes: interaktīva lekcija, diskusija, praktiskie uzdevumi.
Praktiskais uzdevums: esošas koprades sesijas uzlabošana (dalībniekiem tiek dota nepilnīga struktūra, kuru viņi pilnveido).
Miro un MS Whiteboard veidņu (templates) izmantošana
- gatavo veidņu piemēri;
- veidņu rediģēšana un piemērošana mērķim.
Metodes: interaktīva lekcija, diskusija, praktiskie uzdevumi.
Praktiskais uzdevums: veidnes izvēle konkrētam scenārijam un tās pielāgošana iestādes vajadzībām.
Laika un fokusa vadība koprades procesā
- taimera izmantošana,
- vizuālie marķieri,
- grupu sadalījums.
Metodes: mini darbnīca, atgriezeniskās saites vingrinājums.
Praktiskais uzdevums: izstrādāt 30 minūšu koprades sesiju ar laika un uzmanības vadības elementiem.
Noslēguma grupu projekts
- reālas situācijas no dalībnieku darba konteksta modelēšana.
Metodes: projektā balstīts uzdevums, prezentācija.
Praktiskais uzdevums: izstrādāt un prezentēt 2 posmu koprades sesijas plānu izvēlētai tēmai (piemēram, pakalpojuma uzlabošana).
Dalībnieku ieguvumi
- Spēj strukturēt un sagatavot digitālu koprades sesiju, pielietojot dažādus rīku veidņus.
- Spēj organizēt komandas darbu ar sadarbības mehānismiem (piemēram, laika ierobežojumi, fiksētie skatpunkti, balsošana).
- Spēj pielietot dalībnieku iesaistes taktikas attālinātā darbā.
- Spēj izstrādāt strukturētu koprades aktivitāti konkrētam publiskās pārvaldes projektam.
ES Atveseļošanas fonda projekts Nr.2.3.2.2.i.0/1/23/I/VARAM/001 “Publiskās pārvaldes digitālā akadēmija”
Ilgums
Cena
Grupas
G5803: [DIG-DG-64] 2.1 Miro / MS Whiteboard kopradei publiskajā pārvaldē nodarbinātajiem (padziļinātais līmenis)
Datums | Laiks | Pasniedzēji | Adrese |
---|---|---|---|
11.11.2025 | 13:00 - 17:15 | Valsts administrācijas skola | tiešsaistē , telpa tiešsaistē |
25.11.2025 | 14:00 - 17:15 | Valsts administrācijas skola | tiešsaistē , telpa tiešsaistē |

Valsts administrācijas skola
