VAS Mācību pārvaldības sistēma

Notiek datu ielāde... Lūdzu, uzgaidiet...

Lūdzu, ievadiet vismaz trīs burtus, un tiks veikta dinamiskā darbinieku meklēšana.
Efektīvas sarunu vadīšanas prasmes
Atgriezties uz katalogu

Mācību kursa programma:

Pamatdarbība

Mācību kursa modulis:

Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē

Mācību kursa mērķis

  • Paplašināt semināra dalībnieku  kompetenci lietišķās komunikācijas un sarunu vadīšanas prasmju jomā
  • Apgūt metodes un papildināt iemaņas, kā izzināt sarunu partneri un to  mērķtiecīgi izmantot  sarunas veidošanā.

Mērķauditorija

Jebkurš interesents, kas vēlas uzlabot  komunikācijas prasmes un efektīvi vadīt lietišķās sarunas.

Priekšnosacījumi

Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.

Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.

Tēmas

Sarunas sākums – profesionāla un labvēlīga  iespaida radīšana:

  • Sarunas sākums - sadarbību veicinošs un pozitīvs.
  • Lietišķās etiķetes pamatprincipi sarunās
  • Pārliecināta uzvedības stila saglabāšana

Neformālā saruna – īpaša iespēja sadarbības veicināšanai:

  • Neformālas sarunas mērķi un priekšrocības.
  • Kā izvēlēties  sarunas tēmu un uzturēt to.
  • Neformālas sarunas tehnikas un tipiskākās kļūdas.

Efektīva ziņas nodošana – mērķa sasniegšanas garants:

  • Skaidra, viegli uztverama vēstījuma sagatavošana
  • Kā runāt  sarunu partnera  “ieguvumu “valodā
  • “Piramīdas “struktūra sarunas fokusa nepazaudēšana

Prasmīgu sarunu dalībnieku stratēģiskie paņēmieni:

  • Sarunu partnera neverbālā komunikācija - nozīmīgs informācijas avots.
  • Sarunu partnera uztveres atšķirības. Kā to izmantot pārliecināšanas procesā.
  • “Komunikācijas sabotieri” .Kā no tiem izvairīties
  • Kā motivēt un ietekmēt sarunu partneri „ viņa valodā’’
  • Efektīvs darbs stresu radošās situācijās. Vingrinājumi

Kā atbildēt uz jautājumiem:

  • “Atslēgas“ vārda metode, atbildot uz jautājumiem
  • Manipulāciju neitralizācijas taktikas

Sarunas noslēgums – orientācija uz konkrētu rīcību un sadarbību nākotnē:

  • Ieteikumi sarunas noslēgumam.
  • Kā veidot ilgtermiņa lietišķās attiecības

Dalībnieku ieguvumi

  • Pilnveidotas prasmes  radīt sadarbību veicinošu vidi sarunās
  • Iepazītas metodes, kā sagatavot  skaidru un viegli uztveramu vēstījumu
  • Praktiski izmēģināta “atslēgas “ vārda metode, atbildot uz jautājumiem
  • Papildinātas  pārliecinātas ķermeņa valodas prasmes , lai noturētu sarunu   partnera uzmanību
  • Apgūtas  metodes, kas nodrošina maksimālu sarunu partnera  uztveres iepazīšanu
  • Apgūti paņēmieni, kas palīdz efektīvāk sasniegt sarunas mērķi

Ilgums

7 akadēmiskās stundas

Cena

86.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

Ina Balamovska

Komunikāciju, lietišķās etiķetes, mediju treniņa un prezentācijas prasmju konsultante un pasniedzēja ar vairāk kā 25 gadu pieredzi.

Darba pieredze

Sadarbojas ar SIA Komercizglītības centru, kur  izstrādājusi un vada “ Mediju treniņa” moduli Biznesa meistarklases programmā, kas paredzēta augstākā līmeņa vadītāju profesionālai pilnveidei un “Pārliecinošas un efektīvas prezentācijas” moduli vadītāju programmā  “Biznesa klase”. Vada publiskās uzstāšanās prasmju attīstības treniņus Latvijas uzņēmumu, pašvaldību iestāžu vadītājiem un darbiniekiem, kā arī Latvijas augstskolu mācībspēkiem.

Sadarbojas ar sabiedrisko attiecību kompānijām un individuāli strādā un konsultē uzņēmumu vadītājus sabiedrisko  attiecību jomā un   komunikācijā ar medijiem.

Uzkrāta pieredze pasākumu organizēšanas un režijas jomā.

Izglītība

Beigusi Latvijas Valsts Konservatorijas Kultūras un mākslas zinātņu fakultātes maģistrantūru  un LU Pedagoģijas un psiholoģijas institūta maģistrantūru. Specializējusies pieaugušo izglītības jomā.

Dace Abizāre

Mācību koordinatore
Mobilais tālrunis: (+371) 29460075
Adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050

Atsauksmes

Šobrīd vēl nav iesniegtas nevienas atsauksmes par mācību pasākumu