Mācību kursa programma:
PamatdarbībaMācību kursa modulis:
Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldēMācību kursa mērķis
- Paplašināt semināra dalībnieku kompetenci lietišķās komunikācijas un sarunu vadīšanas prasmju jomā
- Apgūt metodes un papildināt iemaņas, kā izzināt sarunu partneri un to mērķtiecīgi izmantot sarunas veidošanā.
Mērķauditorija
Jebkurš interesents, kas vēlas uzlabot komunikācijas prasmes un efektīvi vadīt lietišķās sarunas.
Priekšnosacījumi
Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.
Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.
Tēmas
Sarunas sākums – profesionāla un labvēlīga iespaida radīšana:
- Sarunas sākums - sadarbību veicinošs un pozitīvs.
- Lietišķās etiķetes pamatprincipi sarunās
- Pārliecināta uzvedības stila saglabāšana
Neformālā saruna – īpaša iespēja sadarbības veicināšanai:
- Neformālas sarunas mērķi un priekšrocības.
- Kā izvēlēties sarunas tēmu un uzturēt to.
- Neformālas sarunas tehnikas un tipiskākās kļūdas.
Efektīva ziņas nodošana – mērķa sasniegšanas garants:
- Skaidra, viegli uztverama vēstījuma sagatavošana
- Kā runāt sarunu partnera “ieguvumu “valodā
- “Piramīdas “struktūra sarunas fokusa nepazaudēšana
Prasmīgu sarunu dalībnieku stratēģiskie paņēmieni:
- Sarunu partnera neverbālā komunikācija - nozīmīgs informācijas avots.
- Sarunu partnera uztveres atšķirības. Kā to izmantot pārliecināšanas procesā.
- “Komunikācijas sabotieri” .Kā no tiem izvairīties
- Kā motivēt un ietekmēt sarunu partneri „ viņa valodā’’
- Efektīvs darbs stresu radošās situācijās. Vingrinājumi
Kā atbildēt uz jautājumiem:
- “Atslēgas“ vārda metode, atbildot uz jautājumiem
- Manipulāciju neitralizācijas taktikas
Sarunas noslēgums – orientācija uz konkrētu rīcību un sadarbību nākotnē:
- Ieteikumi sarunas noslēgumam.
- Kā veidot ilgtermiņa lietišķās attiecības
Dalībnieku ieguvumi
- Pilnveidotas prasmes radīt sadarbību veicinošu vidi sarunās
- Iepazītas metodes, kā sagatavot skaidru un viegli uztveramu vēstījumu
- Praktiski izmēģināta “atslēgas “ vārda metode, atbildot uz jautājumiem
- Papildinātas pārliecinātas ķermeņa valodas prasmes , lai noturētu sarunu partnera uzmanību
- Apgūtas metodes, kas nodrošina maksimālu sarunu partnera uztveres iepazīšanu
- Apgūti paņēmieni, kas palīdz efektīvāk sasniegt sarunas mērķi
Ilgums
Cena
Ina Balamovska
Komunikāciju, lietišķās etiķetes, mediju treniņa un prezentācijas prasmju konsultante un pasniedzēja ar vairāk kā 25 gadu pieredzi.
Darba pieredze
Sadarbojas ar SIA Komercizglītības centru, kur izstrādājusi un vada “ Mediju treniņa” moduli Biznesa meistarklases programmā, kas paredzēta augstākā līmeņa vadītāju profesionālai pilnveidei un “Pārliecinošas un efektīvas prezentācijas” moduli vadītāju programmā “Biznesa klase”. Vada publiskās uzstāšanās prasmju attīstības treniņus Latvijas uzņēmumu, pašvaldību iestāžu vadītājiem un darbiniekiem, kā arī Latvijas augstskolu mācībspēkiem.
Sadarbojas ar sabiedrisko attiecību kompānijām un individuāli strādā un konsultē uzņēmumu vadītājus sabiedrisko attiecību jomā un komunikācijā ar medijiem.
Uzkrāta pieredze pasākumu organizēšanas un režijas jomā.
Izglītība
Beigusi Latvijas Valsts Konservatorijas Kultūras un mākslas zinātņu fakultātes maģistrantūru un LU Pedagoģijas un psiholoģijas institūta maģistrantūru. Specializējusies pieaugušo izglītības jomā.