Mācību kursa programma:
PamatdarbībaMācību kursa modulis:
Vadības prasmes valsts pārvaldē (Vadītāju attīstības programmas)Mācību kursa mērķis
Atjaunot un papildināt organizāciju atbildīgo darbinieku zināšanas un iemaņas noturīgas krīžu gatavības programmas izveidei un ieviešanai.
Mērķauditorija
Iekšējie auditori, juristi, risku pārvaldības un personāla vadības speciālisti – kurss ir paredzēts ikvienam, kura atbildības lokā ir nodrošināt organizācijas gatavību neparedzētām un bīstamām situācijām.
Priekšnosacījumi
Īpašas priekšzināšanas nav nepieciešamas. Vēlama pieredze procesu un risku vadībā.
Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena.
Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.
Tēmas
Gatavība krīzes situācijām ir viena no labi pārvaldītas organizācijas pazīmēm. Skaidri, iepriekš izstrādāti rīcības algoritmi un gatavības kultūra ir tas, kas lielā mērā noteiks, cik veiksmīgi tava iestāde vai uzņēmums spēs pārvarēt nākamo kritisko situāciju.
Tēmas:
- Galveno terminu un jēdzienu izklāsts: Kas ir risks, krīze, ārkārtējā situācija utt.
- Risku vadība: risku veidi, risku identificēšana, risku izvērtēšana un risku mazināšana. Risku pārvaldības stratēģijas.
- Krīžu gatavības programmas galvenās sastāvdaļas: krīzes vadības plāns, krīzes vadības rokasgrāmata, darbības nepārtrauktības plāns. Darbinieku apmācība.
- Praktiskais uzdevums: hipotētiska krīzes scenārija izspēle.
Metodes:
- Interaktīva lekcija, ar iespēju uzdot jautājumus un diskutēt par dalībniekus interesējošām tēmām;
- Praktiski piemēri;
- Labās prakses piemēri;
- Dalīšanās pieredzē.
- Darbs grupās
Dalībnieku ieguvumi
- Padziļināts priekšstats par risku un krīzes fenomeniem
- Izpratne par risku vadības procesu un praktiska rīka apguve tā pilnveidei.
- Izpratne par krīžu gatavības programmas galvenajām sastāvdaļām, spēja to izveidot un ieviest savā organizācijā.
- Pieredzes apmaiņa, diskusijas un mācīšanās no savas un citu dalībnieku pieredzes.
Ilgums
Cena
Grupas
G6082: [P-B-60] Organizācijas gatavība krīzei
| Datums | Laiks | Pasniedzēji | Adrese |
|---|---|---|---|
| 25.11.2025 | 09:00 - 16:15 | Ojārs Stūre | Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050 , telpa 119 |
Ojārs Stūre
Krīžu vadības treneris un konsultants
Darba pieredze
Ojārs Stūre ir vadījis dažādus uzņēmumus vairāk nekā 15 gadus. Viņš ir strādājis aviācijas, komunikācijas un finanšu jomās. Šobrīd viņš dalās ar savām zināšanām un pieredzi krīžu vadībā, kas ir iegūta British Airways un GCI Group mācību centros, kā arī pašam vadot kompānijas un palīdzot citiem uzņēmējiem negaidītās un kritiskās situācijās.
Ojārs Stūre konsultē uzņēmumus un palīdz vadības komandām sagatavoties bīstamiem pavērsieniem organizāciju darbā. Tāpat viņš pasniedz krīžu vadību Rīgas Bisnesa skolā un citās Latvijas augstskolās, kā arī vada publiskus seminārus esošajiem un topošajiem vadītājiem
Izglītība
Ojāram Stūrem ir MBA grāds, kas iegūts Rīgas Biznesa skolā, kā arī viņš ir absolvējis Latvijas Universitātes Vēstures un filozofijas fakultāti.