VAS Mācību pārvaldības sistēma

Notiek datu ielāde... Lūdzu, uzgaidiet...

Lūdzu, ievadiet vismaz trīs burtus, un tiks veikta dinamiskā darbinieku meklēšana.
Emociju loma un ietekme klientu apkalpošanā
Atgriezties uz katalogu

Mācību kursa programma:

Pamatdarbība

Mācību kursa modulis:

Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē

Mācību kursa mērķis

Veicināt dalībnieku padziļinātu izpratni par emocijām un emociju ietekmi uz komunikācijas procesu. Tāpat tiks padziļināti aplūkota emociju, domu un uzvedības saistība. Tāpat tiks nodefinēti ieteikumi, kas var palīdzēt vadīt emocionālās reakcijas un veicināt konstruktīvu sadarbību.

Mērķauditorija

Jebkurš interesents

Priekšnosacījumi

  • Dalībniekiem jāņem vērā, ka visa semināra laikā būs jāpiedalās praktiskajās grupu aktivitātēs un diskusijās ar ieslēgtu kameru un mikrofonu.
  • Maksas mācības. Mācību maksa redzama sadaļā Laiks, ilgums, cena. Valsts pārvaldes iestādēm mācību maksai netiek piemērots PVN, savukārt pakalpojumu saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes, papildus PVN 21%.

Tēmas

  • Ievads un iepazīšanās.
  • Darbs grupās, ievads tēmā – kādēļ emociju vadība darbā ar klientiem ir nozīmīga?
  • Emociju definīcija, veidi un veidi kā emocijas izpaužas.
  • Emociju nozīme saskarsmes un komunikācijas procesā.
  • Emociju saistība ar ķermeņa reakcijām, domām un lēmumiem.
  • Emociju vadības instrumenti, kas var palīdzēt darbā ar klientiem, lai mazinātu savu emociju intensitāti, kā arī, lai veicinātu konstruktīvu klienta rīcību un komunikāciju.
  • Noslēgums. Kopsavilkums un individuāli secinājumi un atziņas.

Dalībnieku ieguvumi

  • Izpratne par emocijām un to izpausmēm.
  • Zināšanas par veidiem kā efektīvi vadīt savas emocijas un emocijas komunikācijā ar klientu.

Ilgums

4 akadēmiskās stundas

Cena

46.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

Zane Veinberga

Zane Veinberga ir psiholoģe (Mg. psych.), mācību vadītāja un spēļu – metožu izstrādātāja, Izglītojošo spēļu un metožu asociācijas līdzdibinātāja. Profesionālo maģistra grādu psiholoģijā ir ieguvusi Latvijas Universitātē.

Zane fokusējas uz:

  • Komunikācija, komunikācijas procesi, elementi un saskarsme;
  • Komandas sadarbība;
  • Pozitīvo emociju loma ikdienā;
  • Vadītājs un līderis;
  • Indivīda iekšējie resursi un potenciāls;
  • Personīgā un profesionālā pilnveide;
  • Specializētu metožu izstrāde, apmācību metodes;
  • Interaktīvs mācību process.

Zane integrē savas profesionālās zināšanas ar interaktīvām apmācību metodēm, padarot katras apmācības par ne tikai vērtīgu, bet arī aizraujošu procesu.

Kopš 2008. gada  Zane sadarbojas ar uzņēmumiem un organizācijām visā Latvijā, konsultējot, mācot un veidojot mācību materiālus un izglītojošās spēles. Zane ir sadarbojusies ar tādiem uzņēmumiem kā RIMI Latvia, ERGO, Evolution Gaming, Amber Beverage group, AS Latvenergo, Aerodium Sigulda, Lidosta Rīga, kā arī bankas, pašvaldības iestādes, izglītības iestāde, u.c.

Tāpat Zane Veinberga ir vadījusi lekcijas un vieslekcijas Latvijas Universitātē, RPIVA, RTU, RSU, biznesa augstskolā Turība.

Profesionālā praktiskā pieredze tiek saistīta ar zināšanām psiholoģijā, sniedzot plašāku skatījumu uz saistību starp efektivitāti un produktivitāti uzņēmumā ar darbiniekiem un dažādiem psiholoģiskajiem procesiem, kas notiek organizācijās.

Dace Abizāre

Mācību koordinatore
Tālrunis: (+371) 67229770
Adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050

Atsauksmes

Šobrīd vēl nav iesniegtas nevienas atsauksmes par mācību pasākumu